زنگ آغاز سال تحصیلی در مراسم جشن شکوفهها با حضور وزیر آموزش و پرورش در مدرسه امام موسی صدر منطقه ۱۵ تهران نواخته شد. 
به گزارش خبرنگار ایکنا، مراسم جشن شکوفهها امروز سهشنبه، ۲۷ شهریور در مدرسه امام موسی صدر منطقه ۱۵ تهران با حضور علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش؛ رضوان حکیمزاده، معاون ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و سایر مقامات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.
علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش در این مراسم ضمن خوشآمدگویی به دانشآموزان کلاس اولی بیان کرد: امروز یک میلیون و چهارصد هزار دانشآموز کلاس اولی تحصیل خود را آغاز میکنند. خوشحالیم که همه اقدامات لازم برای حضور با نشاط و با امید دانشآموزان را فراهم کردهایم.
وی با بیان اینکه امروز بهترین جشن ملی کشور است گفت: شخصیت دانشآموز در خانواده شکل میگیرد و این شخصیت در دوران ابتدایی کامل میشود و تمام تربیت، باورهای فکری دانشآموز در ابتدایی شکل میگیرد و کار معلمان ابتدایی انسانسازی است و ما قدردان معلمان ابتدایی هستیم.
علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش استان تهران در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشآموزان کلاس اولی بیان کرد: ما به بحث عدالتمحوری در آموزش و پرورش شهر تهران توجه کردهایم و تلاش داریم معلم را در صدر بنشانیم و به دانشآموزان به عنوان یک شهروند سالم برای کشور نگاه کنیم.
در انتهای این مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی از سوی یکی از دانشآموزان اول ابتدایی نواخته شد.
انتهای پیام