به گزارش ایکنا؛ فصلنامه علمی «مطالعات فرهنگ ـ ارتباطات» ویژه بهار ۴۰۴ شامل ۸ مقاله به صاحب امتیازی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
از جمله مقالات به این شرح است؛ «نظم خودانگیخته، از ضرورت معرفت شناختی تا ضرورت اخلاقی؛ هایک و شرایط امکان مطالعه علمی نظم مطلوب» نوشته حسین کچویان و الهام ربیعی، «الگوی حکمرانی تنظیمگری رسانههای صوت و تصویر فراگیر ایران» نوشته محمد گاپله، حسن خجسته باقرزاده و محمدرضا رسولی، «طراحی الگوی سیاستگذاری بازاریابی کالاها و خدمات فرهنگی و خلاق در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» نوشته وحید آرایی، حسین اسلامی و سید محمود اسلامی.
«شناسایی عوامل فرهنگی مؤثر بر افزایش قابلیتهای پویایی پلتفرمهای داخلی(چشمانداز و فرصتهای آینده)» توسط علیرضا پورجعفری و اردشیر زابلیزاده و «مطالعه پدیدارشناسانه تأثیر شبکههای اجتماعی بر احساس امنیت اجتماعی (مطالعه موردی: متولدین دهه ۷۰)» از سوی مهدی حاجی احمدی و نازنین ملکیان تدوین شده است.
«نقش گفتمان موزهای در انسجامبخشی گفتمانهای متعارض» را مریم دشتیزاده و گیتا مصباح تحقیق کرده و «اخلاق حرفهای در بازاریابی تأثیرگذار» را فاطمه اشرفی، مرتضی موقر و میثم شیرخدایی تدوین کرده است. شهناز جنگجو نیز به «بررسی روند و چگونگی تغییر سبک پوشش مردان جامعه شهری ایران در دوره قاجاریه» پرداخته است.
متن کامل مقالات در سایت اختصاصی فصلنامه درج شده است.
یادآور میشود، مدیر مسئول فصلنامه «مطالعات فرهنگ - ارتباطات» محسن جوادی و سردبیر، اردشیر انتظاری است.
انتهای پیام