به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ محمدجواد عزتی وظیفهخواه، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: از آغاز فعالیت سامانه 4030 در تاریخ ۲۴ خردادماه تا پایان روز دوشنبه دوم تیرماه جاری، در مجموع ۷۲ هزار و ۳۰۶ تماس با این سامانه برقرار شده است. در این بازه زمانی تعداد هزار و 299 مشاور همکاری داوطلبانه خود را به صورت رسمی اعلام و مشخصات آنها در سامانه ثبت شدهاند که از این تعداد روزانه به طور متوسط هشت نفر به صورت مقیم در مرکز و ۳۵۵ نفر به صورت آنکال در خدمت مردم بودهاند.
به گفته وی، 9 هزار و 83 تماس از طریق سامانه پاسخگوی خودکار (IVR) و 9 هزار و 916 تماس توسط مشاوران پاسخ داده شده است.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر میانگین زمان انتظار برای تماسهای منجر به اتصال به مشاور را حدود دو دقیقه اعلام کرد و بر تلاش برای بهبود این وضعیت تأکید کرد.
عزتی وظیفهخواه با بیان اینکه استقبال مردم از خدمات مشاورهای ۴۰۳۰ بسیار چشمگیر بوده است، اظهار کرد: با وجود حجم بالای تماسها، تمام تلاش ما این است که با افزایش تعداد مشاوران و بهبود فرآیند پاسخگویی، میزان تماسهای از دست رفته به حداقل برسد.
وی افزود: سامانه ۴۰۳۰ پل ارتباطی مؤثری میان مردم و مشاوران تخصصی حوزه سلامت و روان است و با تقویت این بستر میتوانیم رضایتمندی عمومی را ارتقا داده و نقش مؤثرتری در پاسخگویی به نیازهای جامعه ایفا کنیم.
یادآوری میشود: کارکرد مشاورهای سامانه ۴۰۳۰ برای پاسخگویی شبانهروزی به عموم مردم با همکاری مشترک سازمان داوطلبان جمعیت هلالاحمر و ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، به دلیل شرایط ویژه کشور بعد از حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ایران تعریف شده است.
خدمات مشاورهای جدید این سامانه مشترک با محوریت «مدیریت بحران در مخاصمات مسلحانه و در زمینههای سلامت روان کودکان، آرامش سالمندان، احساس امنیت گروههای آسیب پذیر و افزایش تابآوری اجتماعی و سلامت روان شهروندان در برابر شرایط جنگی و بحرانهاست.
انتهای پیام