به گزارش ایکنا از فارس، آیتالله لطفالله دژکام، نماینده ولیفقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز یکشنبه، نهم فروردین در بازدید سرزده از شهرداری منطقه پنج شیراز، با قدردانی از تلاشهای شهرداری در پاکسازی و زیباسازی شهر پس از بارندگی اخیر، اظهار کرد: پس از بارندگی اخیر، روز گذشته تلاشهای نیروهای خدوم شهرداری را در گوشه و کنار برای پاکسازی و زیباسازی شهر از نزدیک مشاهده کردم و از اقدامات خوب مدیریت شهری قدردانی میکنم.
وی با اشاره به شرایط دشوار یک سال گذشته و حوادث تلخ کشور افزود: با وجود شرایط دشوار یک سال گذشته و حوادث تلخی مانند شهادت رهبری، جمعی از بزرگان و مردم عزیز میهن، کشور با هدایت رهبر جدید و تلاش مدیران در حال مدیریت مناسب امور است.
نماینده ولیفقیه در فارس ادامه داد: در عین حال، روحیه مردم با وجود فشارها و تهدیدها حفظ شده و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، گویی مردم مبعوث شدهاند و این خود نوعی اعجاز است.
انتهای پیام