رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت سردار مجید خادمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجتالاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت سردار مجید خادمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
در متن پیام حجتالاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی آمده است:
بِسمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدّیقینَ
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً»
بار دیگر عطر شهادت در فضای میهن اسلامی پیچید و یکی از یاوران مخلص ولایت و سربازان گمنام مسیر سبز علوی، در ضیافت خونین عاشوراییان زمان، به قافله جاویدان شهدای کربلا پیوست. شهادت مظلومانه و حماسهآفرین سردار عالیقدر، مجید خادمی، رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مجاهدِ هیئت امنای آستان مقدس امامزاده شهیدان (ع) فسا، سندی دیگر بر حقانیت مسیر سرخ مقاومت و درماندگی دشمنان زبونِ این مرز و بوم گشت.
این مجاهد فیسبیلالله، عمری را در سنگر امنیتی و صیانت از حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری کرد و با تیزبینی و اخلاص، نقشههای شوم استکبار جهانی و صهیونیسم بینالملل را نقش بر آب نمود. او که در عرصه خدمت به بقاع متبرکه، غبارِ آستانِ نوادگان رسولالله (ص) را توتیای چشم خویش ساخته بود، نشان داد که پیوند میان «مجاهدت در میدان» و «خدمت در آستان»، راه روشنِ رستگاری و رسیدن به لقاءالله است.
تجلیِ اخلاص و همت والای این شهید گرانقدر در پیشگاه خاندان عصمت و طهارت به گونهای بود که در همایش ملی تجلیل از امامزادگان در سال ۱۴۰۴، مفتخر به دریافت مدال ملی «نشان مودت» گردید؛ نشانی که به پاس سالها مجاهدت خالصانه در آبادانی و رونقبخشی به حرم مطهر حضرت امامزاده شهیدان (ع) فسا بر سینه داشت و امروز آن نشان دنیوی، به مدالِ سرخِ شهادت در پیشگاه حضرت باریتعالی مبدل گشت.
سردار شهید ما، هم در قامت یک سرباز بیدار در جبهه اطلاعاتی و هم در کسوت خادمی دلسوز برای زائران، الگویی از مدیریت جهادی و اخلاق نبوی بود. بیشک خون مطهر این شهید که به دست شقیترین آحاد بشر به زمین ریخت، جوششی نو در رگهای امت اسلام پدید خواهد آورد و عَلَمِ برافراشته حق را استوارتر از پیش نگاه خواهد داشت.
سازمان اوقاف و امور خیریه، ضمن عرض تبریک و تسلیت عروج ملکوتی این فرمانده رشید به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای (مدظلهالعالی)، خانواده معزز ایشان، جامعه نورانی خادمان آستانهای مقدس، مردم شریف و ولایتمدار فسا و جبهه جهانی مقاومت، بر ادامه راه پرفروغ آن عزیز تأکید میورزد.
ای سردار سرافراز! گوارایت باد وصال یار و همنشینی با سیدالشهدا (ع)؛ ما با تو عهد میبندیم که تا آخرین نفس، در صیانت از آرمانهای انقلاب اسلامی و حریم بقاع متبرکه، لحظهای از پای ننشینیم.
«وَ سَیَعْلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبونَ»
حجتالاسلام والمسلمین خاموشی
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه
۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۵
انتهای پیام