عباس آذرهمایون، رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر در گفتوگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اعضای بدن بانوی جوان ملایری به چندین بیمار جان دوباره بخشید.
وی افزود: اعضای بدن «مبینا مرادی» بانوی ۲۵ ساله ملایری که به دنبال آنوریسم مغزی در بیمارستان امام حسین(ع) بستری شده بود، جان چندین بیمار را نجات داد.
رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر تصريح کرد: متاسفانه بعد از تایید مرگ مغزی توسط تیم پزشکی با رضایت خانوادهاش، کبد، دو کلیه و ۳۰ جز نسوج وی اهدا شد.
وی با بیان اینکه «مبینا مرادی» مادر یک نوزاد ۱۸ ماهه بود که پس از تایید مرگ مغزی، اعضای بدنش به چندین بیمار نیازمند اهدا و یادش جاودانه شد، گفت: پیکر پاک این اهداکننده عضو، فردا دوشنبه ۳۱ فروردین در روستای «بهاره» از توابع شهرستان ملایر تشییع و به خاک سپرده میشود.
انتهای پیام