کد خبر: 4360519
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۰:۳۴

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و انگلیس

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و انگلیس

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات و رایزنی‌های انجام‌شده قرار داد.

طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقه‌ای، بر تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.

انتهای پیام
دبیر:
مهدی مخبری
captcha