به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا بابایی، استاندار یزد بهمناسبت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد.
وی در این پیام آورده است:
«فرارسیدن هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت مظلومانه معمار بزرگ دستگاه قضاء، آیتالله دکتر سید محمد بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی، فرصتی است مغتنم برای پاسداشت مقام شامخ مجاهدانی که در سنگر عدالتگستری، احقاق حق و صیانت از حقوق شهروندی تلاش میکنند.
حادثه خونین هفتم تیر، سندی ماندگار از مظلومیت ملت ایران و اوج رذالت دشمنان نظام اسلامی است. در میان ستارگان درخشان آن ضیافت سرخ، نام و یاد مفاخر سترگ استان یزد، شهید والامقام دکتر سید رضا پاکنژاد (پزشک حاذق، نویسنده برجسته و نماینده محبوب مردم یزد در مجلس) و برادر بزرگوارشان شهید والامقام سید محمد پاکنژاد، همچون نگینی بر تارک تاریخ ایثار این دیار میدرخشد. شهیدانی که علم و تعهد را در آمیختند و خون پاکشان، تضمینکننده حرکت استوار انقلاب در مسیر حقطلبی شد.
امروز، دستگاه قضایی در استان دارالعباده یزد، به پشتوانه این خونهای پاک و با تکیه بر اصل قانونمداری، نقشی بیبدیل در پایداری امنیت، پیشگیری از جرائم، حمایت از چرخه تولید و ایجاد آرامش در جامعه ایفا میکند. تلاشهای مخلصانه قضات شریف و کارکنان خدوم این قوه، تجلیبخش تظلمخواهی و پناهگاهی امین برای آحاد مردم است.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هفتم تیر، بهویژه شهیدان پاکنژاد، فرارسیدن هفته قوه قضاییه را به رئیس کل محترم دادگستری استان، دادستان محترم مرکز استان، قضات، مستشاران، کارکنان و همه تلاشگران این عرصه در سراسر استان یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون همگان را در مسیر اجرای عدالت، خدمت به مردم و اعتلای نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.»
انتهای پیام