گروه اجتماعی ــ فرمانده نیروی انتظامی فارس خبرنگاران را چشم بینا و زبان گویای مردم توصیف كرد و گفت: قدرت قلم و دوربین خبرنگاران از دوشكا و موشك پلیس بیشتر است و اگر عاقل باشیم باید از قلم خبرنگاران بهره ببریم.
کد خبر: ۳۸۳۲۸۸۸ تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۵