مدیر امور اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به خدمات مواکب در دوران شیوع کرونا عنوان کرد: گرچه شیوع کرونا باعث شد مواکب اربعین در سال گذشته برپا نشوند، اما موکب داران حسینی در سراسر کشور از این شرایط به عنوان یک فرصت استفاده و در قالب پویشهای مختلف، بیش از 146 میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع کردند.
کد خبر: ۳۹۷۴۴۳۳ تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۹