گروه اجتماعی: روحانی اعزامی از قم در بقعه امامزاده جعفر(ع) گچساران با اشاره به اینکه برنامههای اوقاف نباید محدود به ارائه گزارش عملکرد باشد، گفت: این اداره باید بخشی از نذورات امامزادهها را در طول سال برای کارهای فرهنگی صرف کند.
کد خبر: ۳۰۲۲۹۲۲ تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۱/۰۲