سلیمانی دشتکی:
گروه سیاسی: استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بزرگداشت خبرنگاران، یکی از دغدغههای خود را موضوع شکایتهای نهادهای دولتی از خبرنگاران عنوان کرد و با تأکید بر اشتباه بودن این رویه، انتقاد سازنده را حق خبرنگاران دانست.
کد خبر: ۳۵۲۱۰۲۹ تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۸