«حامد علیزاده» عازم مالزی می شود/ به دنبال تکرار موفقیت
کد خبر: 3598534
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲

«حامد علیزاده» عازم مالزی می شود/ به دنبال تکرار موفقیت

گروه مسابقات: نماینده کشورمان در مسابقات بین المللی قرآن کشور مالزی بامداد جمعه 22 اردیبهشت ماه عازم این کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، حامد علیزاده، نماینده کشورمان در پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور مالزی بامداد روز جمعه 22 اردیبهشت ماه عازم این کشور می شود.
وی که در آخرین گفت و گوی خود با ایکنا از رسیدن به آمادگی کامل خبر داده بود، در همان گفت و گو ابراز امیدواری کرد که در دیدار جامعه قرآنی با مقام معظم رهبری در روز اول ماه مبارک رمضان، رتبه اولی مسابقات مالزی را به معظم له هدیه کند. در این سفر غلامرضا شاه میوه، از اساتید علم قرائت قرآن به عنوان استاد راهنما، حامد علیزاده را همراهی می کند.
پنجاه و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور مالزی طی روزهای 25 تا 30 اردیبهشت ماه در جریان است، این مسابقات که تا چند سال قبل تنها در رشته قرائت قرآن کریم برگزار می شد،  طی این سال ها دو رشته ای شده و رشته حفظ قرآن کریم نیز به آن اضافه شده است، اما تنها در رشته قرائت از ایران نماینده دعوت می شود.
سال گذشته سیدمصطفی حسینی، نماینده کشورمان در این مسابقات بود که در نهایت رتبه بهتر از چهارمی به دست نیاورد، آخرین ایرانی که در این مسابقات موفق به رتبه اول این مسابقات شده است، شهید منا محسن حاجی حسنی کارگر بود که سال 94 رتبه اول این مسابقات را به دست آورد.
مطالب مرتبط
captcha