تعجب نماینده کشورمان در مسابقات مالزی از اعزام قاری مصری
کد خبر: 3599938
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

تعجب نماینده کشورمان در مسابقات مالزی از اعزام قاری مصری

گروه مسابقات: روز اول مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی، با تلاوت نمایندگان مصر، فیلیپین، اسپانیا و روسیه در بخش آقایان آغاز شد که نماینده مصر یک قاری کمتر از 13 سال بود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به کوالالامپور، حامد علیزاده، نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی در رابطه با تلاوت‌های روز اول مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مالزی گفت: تلاوت‌های روز اول، خیلی ضعیف بود، کشور مصر نماینده‌‌ای فرستاده است که قصد تمسخر مسابقات را دارد. به آقای محمدزاده مدیر شبکه قرآن گفتم که شما بپرسید از داوران مصری که با چه معیاری این نماینده را فرستادید. نماینده‌ای فرستادند که کمتر از 13 سال سن دارد و تلاوتی کرد که در مسابقات استانی دانش‌آموزی ایران اوت خواهد شد.

علیزاده ادامه داد: از نماینده کشور فیلیپین انتظار بیشتری داشتیم و تلاوت‌های نماینده اسپانیا و روسیه در حد بالایی نبود و اصلا ترتیل خواندند.

علیزاده با اشاره به اینکه از مردم مالزی و برگزارکنندگان مسابقات تصور دیگری داشتم گفت: مردم مالزی بسیار خوشرو، خوش‌قلب و میهمان‌نواز هستند و همچنین مسئولین برگزاری، با لب خندان با متسابقان برخورد می‌کنند.

مطالب مرتبط
captcha