تلاوت حسین کرمی هدیه به حجت‌الاسلام تقوی
کد خبر: 3607540
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

تلاوت حسین کرمی هدیه به حجت‌الاسلام تقوی

گروه جلسات و محافل: جلسه قرآن محمدحسین سبزعلی، پیشکسوت قرآنی و قاری بین المللی کشورمان در حسینیه بنی فاطمه با حضور نابغه قرآنی و پزشکی کشورمان و قرآن آموزان از سنین مختلف و از نقاط مختلف تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) جلسه قرآن محمدحسین سبزعلی، پیشکسوت قرآنی و قاری بین المللی کشورمان، شب گذشته 17 خرداد ماه از ساعت 22 الی 24 در حسینیه بنی فاطمه واقع در خیابان امیرکبیر، قبل از چهار راه سرچشمه با حضور قرآن آموزان از سنین مختلف و از نقاط مختلف تهران برگزار شد.

تلاوت حسین کرمی هدیه به شهید حجت الاسلام تقوی+صوت وعکس

در این جلسه هرکدام از اعضا، آیاتی از جزء مربوطه را تلاوت کردند و سبزعلی نکات صوتی و لحنی و تجویدی آنها را متذکر می‌شد. همچنین در جلسه شب گذشته، حسین کرمی، قاری بین المللی و از مفاخر جامعه قرآنی و پزشکی کشور نیز حضور داشت. 

تلاوت حسین کرمی هدیه به شهید حجت الاسلام تقوی+صوت وعکس

این قاری بین المللی دقایقی قبل از تلاوت خود، به بیان خاطراتی از حضور خود در جلسه مرحوم استاد مولایی پرداخت و گفت: در آن زمان، پنجشنبه شب از اردبیل با اتوبوس به تهران می‌آمدم تا در جلسه صبح جمعه استاد مولایی شرکت کنم و پس از جلسه نیز، دوباره به اردبیل برمی‌گشتم. حسین کرمی، برپایی این جلسات قرآنی را حاصل خون پاک شهدا و انقلاب اسلامی دانست و برای سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری دعا کرد. سپس آیاتی از سوره مبارکه اعلی را تلاوت کرد و ثواب تلاوت را به روح شهید حجت الاسلام سیدمهدی تقوی هدیه کرد و از سال ها مجاهدت این شهید بزرگوار در عرصه قرآنی کشور قدردانی کرد.

در ادامه تلاوت حسین کرمی و گزارش تصویری ارائه می‌شود.

کد

دریافت


مطالب مرتبط
captcha