کد خبر: 1243551
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۶

حضور مردم، بی‌اعتنايی به گزافه‌گويی بيگانگان بود

رئيس ستاد انتخابات محسن رضايی در خراسان شمالی عنوان کرد حضور حداكثری مردم در انتخابات رياست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بی‌اعتنايی به گزافه‌گويی بيگانگان بود.


گروه سياسی: رئيس ستاد انتخابات محسن رضايی در خراسان شمالی عنوان کرد: حضور حداكثری مردم در انتخابات رياست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بی‌اعتنايی به گزافه‌گويی بيگانگان بود.


حسين بنی‌اردلان، رئيس ستاد انتخابات محسن رضايی در خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان شمالی، اظهار كرد: مردم با حضور خود در انتخابات نشان دادند كه هيچ اعتنايی به حرف‌های دشمنان ندارند.


وی افزود: حضور بيش از 70 درصدی مردم در انتخابات رياست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بی‌اعتنايی به گزافه‌گويی بيگانگان بود.


رئيس ستاد انتخابات محسن رضايی در خراسان شمالی ضمن تبريك پيروزی حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات يازدهمين دوره رياست‌جمهوری، ادامه داد: با اين پيروزی بزرگ انتظار می‌رود همه دست به دست يكديگر دهيم تا ايرانی آباد و سرافراز را بسازيم.


بنی اردلان افزود: حجت‌الاسلام حسن روحانی يكی از نامزدهای معتدل بود كه اميدوار هستيم در اين دوره رياست‌جمهوری از همه فكرها و انديشه‌ها در راستای منافع مردم استفاده كند.


وی خاطرنشان کرد: تمامی ستادهای راه‌اندازی شده در خراسان شمالی همايش هم‌انديشی را در زمان تبليغات با يكديگر به‌منظور برگزاری خلق حماسه سياسی برگزار كردند كه اين نشان از وحدت و انسجام آنان دارد.

captcha