کد خبر: 1247182
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹

قم در نيمه شعبان نورباران می‌شود

مديركل روابط عمومی و بين‌الملل شهرداری قم از اجرای نورافشانی آسمان شهر قم در شب ميلاد فرخنده حضرت مهدی(عج) خبر داد.


گروه اجتماعی: مديركل روابط عمومی و بين‌الملل شهرداری قم از اجرای نورافشانی آسمان شهر قم در شب ميلاد فرخنده حضرت مهدی(عج) خبر داد.


به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه قم، علی حاجی‌رضا، مديركل روابط عمومی و بين‌الملل شهرداری قم روز يكشنبه، دوم تيرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت: با موافقت و تاييد شورای تامين استان و هماهنگی‌های صورت گرفته، امشب مصادف با شب پانزدهم شعبان ولادت حضرت مهدی موعود(عج) آسمان قم شاهد نورافشانی خواهد بود.


وی اضافه كرد: با توجه به دستور شهردار قم مبنی بر ايجاد شور و نشاط اجتماعی و ايجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان، شهرداری قم در مراسم و اعياد مختلف در طول سال اقدام به نورافشانی می‌كند.


حاجی رضا يادآوری كرد: برنامه نورافشانی آسمان شهر قم در ساعت 21 در مسجد مقدس جمكران و هسته مركزی شهر جنب بلوار پيامبر اعظم(ص) ساختمان منطقه 7 شهرداری قم اجرا خواهد شد.


وی با اشاره به اينكه نورافشانی از روی بام ساختمان‌ها انجام می‌شود بيان كرد: سعی ما اين است نورافشانی‌ها به گونه‌ای صورت گيرد كه از تمام سطح شهر قابل رؤيت باشد.

captcha