کد خبر: 1287330
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۱

خدمت‌رسانی جهادگران در قشم پايان يافت

مسئول سازمان بسيج سازندگی استان هرمزگان از پايان خدمت‌رسانی گروه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قشم در مناطق محروم جزيره هنگام خبر داد.









رسول جهانداری، مسئول سازمان بسيج سازندگی استان هرمزگان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) گفت: دانشجويان بسيجی دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قشم استان هرمزگان، اردوی جهادی خود را با هدف مرمت، بازسازی و انجام فعاليت‌های فرهنگی در جزيره هنگام به پايان رساندند.


وی ادامه داد: گروه جهادی «شهيد منصوری» با اعزام هجده جهادگر به جزيره هنگام، اردوی يك هفته‌ای خود را در مناطق محروم و حاشيه‌نشين جزيره هنگام به پايان رساند.


مسئول بسيج سازندگی هرمزگان درباره فعاليت‌های گروه جهادی «شهيد منصوری» در مناطق محروم جزيره هنگام اظهار كرد: مرمت، بازسازی و همچنين برق‌كشی مسجد امام رضا(ع)، آموزش روخوانی قرآن برای نوجوانان، برگزاری كلاس قرآن، احكام و برگزاری حلقه‌های معرفتی برای عموم مردم منطقه، از جمله فعاليت‌های جهادگران در اين اردوی جهادی محسوب می‌شود.


جهانداری در پايان گفت: طرح «هجرت 3» استان هرمزگان، همچون سال‌های گذشته در تابستان امسال نيز در تمام نواحی اجرا شده است و طی آن، مدارسی كه از سوی سازمان نوسازی، توسعه و تجهيز مدارس كشور به بسيج سازندگی معرفی می‌شوند، مورد مرمت، بهسازی و زيباسازی قرار می‌گيرند.

captcha