کد خبر: 1293260
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳

اجرای اردوی طرح «هجرت 3» در ۱۵ مدرسه كاشمر

مسئول بسيج دانش‌آموزی كاشمر از اجرای اردوی طرح هجرت سه در ۱۵ مدرسه كاشمر خبر داد.



محمد پورحسن، مسئول بسيج دانش‌آموزی كاشمر در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، نمايندگی كاشمر، با بيان اينكه طرح هجرت سه يكی از بهترين و با ارزش‌ترين طرح‌هايی است كه به صورت مشترك بين سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش در حال اجرا است، اظهار كرد: هم اكنون اين طرح توسط ۳۰ دانش‌آموز بسيجی در مدارس كاشمر در حال اجرا است كه شامل اموری همچون خطاطی، نقاشی كلاس ها و ديوارها و خط كشی ميادين ورزشی می‌شود.


پورحسن خاطر نشان كرد: اردوهای طرح هجرت برای پركردن اوقات فراغت و مشاركت دانش‌آموزان در تعمير و ساخت مدارس، ايجاد فرهنگ جهاد و از خودگذشتگی بين دانش‌آموزان و كمك به مرمت و بازسازی مدارس اجرایی شده است.


وی با اعلام اينكه اردوی طرح هجرت سه در ۱۵ مدرسه كاشمر اجرا شد، خاطر نشان كرد: اين طرح در بخش كوهسرخ نيز توسط بيش از ۳۰ بانوي بسيجی در چهار مدرسه در حال اجرا است.


مسئول بسيج دانش‌آموزی كاشمر با بيان اينكه طرح هجرت سه از نيمه مردادماه امسال در قالب گروه جهادی آغاز شده است، گفت: دانش‌آموزان شركت كننده در اين طرح به زيبا سازی، مرمت، شاداب سازی و بهسازی مدارس اقدام کرده‌اند.

captcha