سيما گودرزی، مدير روابط عمومی حوزه علميه زينبيه(س) شهرستان سراوان در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سيستان و بلوچستان، گفت: همزمان با فرا رسيدن دهه ولايت و امامت سلسله گفتمانهای دينی در سطح مساجد و حسينيههای شهرستان سراوان برگزار میشود.
وی اظهار كرد: اين گفتمانها به مدت 10 روز از 24 مهرماه عيد سعيد قربان كه به نام توحيد، ولايت و اطاعت نامگذاری شده است آغاز شده و تا 2 آبانماه كه به نام ولايت و حكومت اسلامی نامگذاری شده است، ادامه میيابد.
مدير روابط عمومی حوزه علميه زينبيه(س) سراوان در پایان تصريح كرد: برنامههای دهه ولايت بايد تأثيرگذار و پرمحتوا باشد و زمينهای برای آگاهی مردم نسبت به امر ولايت فراهم كند.