عقيل وطندوست، مديرمسئول مؤسسه معجزه جاويد شهريار در گفتوگو با خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: بههمت مؤسسه معجزه جاويد و همكاری مدرسه علیاكبر فولادی امروز، چهارشنبه، 1 آبانماه محفل انس با قرآن با حضور 500 نفر از اولياء و دانشآموزان در دبستان علیاكبر فولادی شهريار برگزار میشود.
وی در ادامه اظهار كرد: اين مراسم نورانی بهمناسبت عيد غديرخم و با هدف نشان دادن اهميت اين روز برای شيعيان از ساعت 15 تا 17 در سالن اجتماعات اين مدرسه با اجرای برنامههای متنوع برگزار میشود.
مديرمسئول مؤسسه معجزه جاويد شهريار در پايان خاطرنشان كرد: اين مراسم با تلاوت آياتی از كلامالله مجيد آغاز شده و در ادامه گروه سرود مؤسسه به اجرای برنامه پرداخته و در پايان نيز مولودیخوانی انجام میشود.