کد خبر: 1307321
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲

مراسم «شبی با شهدا» در قيروكارزين برگزار شد

رئيس اداره تبليغات اسلامی قيروكارزين از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا در اين شهرستان خبر داد و گفت‌ مراسم «شبی با شهدا» به‌مناسبت بزرگداشت دو شهيد گمنام شهر كارزين برگزار شد.



حجت‌الاسلام عنايت‌الله اكبری، رئيس اداره تبليغات اسلامی قيروكارزين در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدا در اين شهرستان خبر داد و گفت:‌ مراسم ‌شبی با شهدا‌ به‌مناسبت بزرگداشت دو شهيد گمنام شهر كارزين برگزار شد.


وی افزود: به بركت وجود شهدا در اين شهرستان و شهر كارزين جوانان ما با آرمان‌ها و ارزش‌هايی كه شهدا والامقام ما در هشت سال دفاع مقدس به خاطر آن جان خود را فدا كردند، بيشتر آشنا شده و روحيه آزادی‌خواهی و استقلال را در جان جوانان ما زنده نگه می‌دارد.


حجت‌الاسلام قيروكارزين تصريح كرد: مراسم شبی با شهدا به جهت بزرگداشت اين دو شهيد بزرگوار در شهر كارزين برگزار شد كه مديحه‌سرايان و شعرا ابياتی در مقام و منزلت ايشان خواندند و از مقام اين دو شهيد تجليل شد.


رئيس اداره تبليغات اسلامی قيروكارزين در پايان بر ضرورت برگزاری يادواره‌های شهدا تأكيد كرد و گفت: برگزاری اين يادواره‌ها جهت تبيين اهداف و آرمان‌های شهدا به نسل جوان ضروری است كه مسئولان بايد در اين زمينه كوشا باشند.

captcha