به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه سمنان،حجتالاسلام والمسلمين سيدمحمد تقوی، كارشناس اداره تبليغات شهرستان سمنان 3 آبانماه در همايش بانوی ولايی در سمنان اظهار كرد: در طول تاريخ، بانوان نقش بهسزايی در ترويج ولايت و ولايت ايفا كردهاند كه در اين راستا حضرت فاطمه (س) الگوی تمامنمای يك بانوی ولايتمدار است.
وی با اشاره به ولايتمداری حضرت زهرا (س) تصريح كرد: اين بانوی آسمانی خود را وقف دفاع از ولايت كرد كه در اين راستا شطيطه نيشابوری يكی ديگر از زنانی بود كه از امام موسی كاظم(ع) حمايت كرد.
تقوی، وقف را يكی از روشهای مشاركت بانوان در حل و فصل معضلات اجتماعی برشمرد و خاطرنشان كرد: در طول تاريخ، بانوان زيادی با وقف اموال خود گامهای موثری در حمايت از فرهنگ ولايت و رفع بخش عظيمی از مشكلات اجتماعی برداشتهاند.