تصویر سند مالکیت آستان شاهچراغ(ع) تحویل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس شد
کد خبر: 1318136
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷

تصویر سند مالکیت آستان شاهچراغ(ع) تحویل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس شد

گروه اجتماعی: طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تصویر سند مالکیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع) تحویل مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، تصویر سند مالکیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)  که از سوی اداره‌کل ثبت اسناد استان فارس صادر شده بود امروز شنبه، 25 آبان‌ در آغاز هفته کتاب و در مراسمی که با حضور آیت‌الله سید محمدمهدی دستغیب، تولیت آستان مقدس در تالار مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس برگزار گردید، به رئیس این مرکز تحویل شد.



در این مراسم که سید محمدحسن دستغیب، مدیر آستان مقدس و جمعی از معاونان و همچنین مدیر، معاونان و کارکنان مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس حضور داشتند، آیت‌الله دستغیب در سخنانی با ارج نهادن هفته کتاب و کتابخوانی و با اشاره به اینکه تلاش‌های انجام شده در عرصه کتاب و کتابخوانی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند، نقش متولیان امر نشر و کتابخوانی را با اهمیت عنوان کردند.



تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)  ابراز امیدواری کرد: روز به‌ روز بر تعداد علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی افزوده شده و این موضوع در جامعه نمود بیشتری پیدا کند.



بنابر این گزارش، در ادامه نشست رنجبر، رئیس مرکز اسناد ملی و کتابخانه فارس طی گزارشی فعالیت‌های انجام شده در این مرکز را برشمرد و از تلاش‌های کارکنان آن در جهت حفظ و نگاهداری اسناد ملی و ترویج کتابخوانی تقدیر کرد.



در پایان این مراسم از سوی آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)  نیز بسته‌های فرهنگی از جمله تصاویری از گنبد و بارگاه حضرت شاهچراغ(ع)  و همچنین سه جلد از کتاب‌های تألیف تولیت آستان مقدس به نام‌های معراج‌الخاشعین، نغمه‌های عارفانه و علم‌النفس و کتاب‌های دیروز و امروز و ماه تمام به مدیر و معاونان مرکز اسناد ملی و  کتابخانه فارس اهدا شد.

captcha