مسابقه عکاسی «در سوگ خورشید» در آباده برگزار می‌شود
کد خبر: 1318724
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲

مسابقه عکاسی «در سوگ خورشید» در آباده برگزار می‌شود

گروه هنر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده از برگزاری مسابقه عکس «در سوگ خورشید» در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسابقه به‌منظور کشف و شکوفایی استعدادهای هنری و ثبت لحظه‌های ماندگار شور و عشق حسینی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، فرهاد یمین، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده امروز یک‌شنبه، 26 آبان‌ در جمع خبرنگاران از برگزاری مسابقه عکس «در سوگ خورشید» در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با ماه‌های محرم و صفر و با هدف ترویج هرچه بیشتر فرهنگ و نهضت حسینی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده با مشارکت و همکاری شهرداری این شهرستان، اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.



وی تصریح کرد: این مسابقه به‌منظور کشف و شکوفایی استعدادهای هنری و ثبت لحظه‌های ماندگار شور و عشق حسینی برگزار می‌شود و تمامی علاقه‌مندان بدون هیچ محدودیت سنی می‌توانند عکس‌های خود را با موضوع مراسم عزاداری ماه‌های محرم و صفر، آداب و رسوم و آئین‌های سنتی از قبیل تعزیه‌خوانی، مراسم ادعیه و سفره‌های نذری ارسال کنند.



یمین افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه می‌توانند با دوربین‌های خانگی، دیجیتال و حتی دوربین تلفن همراه خود عکس‌هایی را ثبت و برای شرکت در مسابقه ارسال کنند.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آباده تعداد آثاری که هرشخص می‌تواند به دبیرخانه مسابقه ارسال کند را 5 اثر اعلام و خاطرنشان کرد: عکس‌ها را می‌توان از طریق ایمیل به نشانی farhang.abadeh@gmail.com ‌و یا www.abadehphoto.blogesky.com ‌ به‌ همراه مشخصات کامل فردی ارسال کرد و یا از طریق ارسال پستی بر روی CD در قالب فایل word به نشانی آباده، خیابان بدر، مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کرد.



یمین، آخرین مهلت ارسال آثار را 15 دی‌ماه عنوان و ابراز کرد: ضمن برپایی نمایشگاه از آثار تولیدی، به 10 نفر از برگزیدگان نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.   



این مقام فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره تلفن 3363097-0751 امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد آباده تماس حاصل کنند. 

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهشید
|
-
|
۱۳۹۲/۱۰/۰۱ - ۱۹:۵۰
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بابت برگزاری این مسابقه در سطح شهر از شما و همکاران محترمتان نشکر و قدردانی کنم
captcha