موقوفات بیرم احیا می‌شوند
کد خبر: 1345266
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲

موقوفات بیرم احیا می‌شوند

گروه اجتماعی: در نشست بررسی عملکرد موقوفات بخش بیرم لارستان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی این بخش آمادگی خود را جهت احیای بقاع متبرکه و موقوفات آن اعلام کردند.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدابوالفضل بوستانی، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه لارستان امروز، 30 آذر‌ در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرارسیدن هفته وقف، نشست  بررسی عملکرد موقوفات بخش بیرم لارستان در حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه بیرم تشکیل شد.

بوستانی اظهار کرد: در این نشست با حضور امام جمعه، بخشدار، ریاست دادگستری، شورای اسلامی و معتمدین بیرم، مسائل موقوفات و بقاع متبرکه این بخش مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی بیرم آمادگی خود را برای تعامل و همکاری با اداره اوقاف لارستان، نسبت به احیای بقاع متبرکه و موقوفات اعلام کردند.



سرپرست اوقاف لارستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بقاع متبرکه و موقوفات زیادی در این بخش واقع شده است این امر زمینه‌ساز پیشرفت و ارتقای بخش بیرم است.

بوستانی افزود: همچنین امور عمرانی حرم مطهر امامزادگان بخش بیرم نیز بررسی و در مورد مرمت و بازسازی این بقاع به صورت ویژه تصمیماتی اتخاذ شد.

captcha