تالیف کتاب 3 جلدی آموزش خط ریز قرآنی
کد خبر: 1351896
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
توسط هنرمند لرستانی انجام گرفت؛

تالیف کتاب 3 جلدی آموزش خط ریز قرآنی

گروههنر: هنرمند لرستانی از تالیف سه جلد کتاب ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با موضوع آموزش خط ریز قرآنی خبر داد.


مهران جمشیدیان، هنرمند خوشنویس لرستانی در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) از لرستان، در بیان فعالیت‌های خوشنویسی خود گفت: یک طرح به امور کتابخانه‌های کشور ارائه داده‌ام که در صورت تصویب سه جلد کتاب کوچک ویژه مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با موضوع آموزش خط ریز قرآنی است.



وی افزود: اولین کتاب آموزش خوشنویسی قرآن به خط نستعلیق نیزآماده شده است که به زودی در انتشاراتی در تهران به زیر چاپ می‌رود.



این هنرمند لرستانی در بخشی از سخنانش خواستار حمایت مسئولان فرهنگی استان از هنرمندان شد و گفت: متاسفانه با وجودی که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی بحث هنر است اما حمایتی از هنرمندان به‌ویژه خوشنویسان ندارد و ما هنرمندان فقط از روی عشق و علاقه‌ای که به کار هنر داریم در این زمینه فعالیت می‌کنیم.



وی افزود: برای چاپ کتاب آموزش خوشنویسی قرآن به خط نستعلیق که یک کار نو در کشور است،  ارشاد استان حمایتی از من نداشت و لذا مجبور شدم با یک ناشر خارج از استان قرارداد برای چاپ این اثر را ببندم.                                                                                                                                      



 

captcha