«آبی‌تر از دریا»؛ شرح خاطرات بانوان شهیده و ایثارگر
کد خبر: 1368587
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲

«آبی‌تر از دریا»؛ شرح خاطرات بانوان شهیده و ایثارگر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کتاب «آبی‌تر از دریا» همراه با شرح خاطرات بانوان شهیده و ایثارگر به‌همت مؤسسه میقات‌القرآن گیلاوند در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

حسنیه کیه‌بادرودی، مدیرمسئول مؤسسه میقات‌القرآن گیلاوند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با ارائه این کتاب فرهنگی، اجتماعی و دینی، گفت: کتاب «آبی‌تر از دریا» همراه با شرح خاطرات بانوان شهیده و ایثارگر در 216 صفحه به‌همت مؤسسه میقات‌القرآن گیلاوند در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی در اختیار علاقه‌مندان قرار داده می‌شود.

وی اظهار کرد: این کتاب تألیف مرضیه شهلایی و دربرگیرنده خاطرات بانوان ایثارگر پاکدشت، ورامین، شهریار، اسلامشهر، پیشوا، خاتون‌آباد و رباط‌کریم است.

بادرودی عنوان کرد: در این کتاب به شرح خاطرات شهیده عشرت اسکندری، شهیده صراهی عشریه، شهیده مرضیه کردی و شهیده منور کفایی‌زاده، بانوان شهیده استان تهران پرداخته شده است.

وی بیان کرد: ایران در تاریخ چندین هزارساله خود، بانوانی را در بطن خود پرورانده است که هریک چون ستارگانی درخشان در آسمان آبی وطن می‌درخشند، هرچند که همگی گمنام ماندند و اندک بانوانی چون پروین اعتصامی و سپیده کاشانی و غیره مجال نام و آوازه پیدا کردند.

مدیرمسئول مؤسسه میقات‌القرآن گیلاوند خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس فرصتی شد تا بانوان ایران‌‌زمین بار دیگر به میدان بیایند و با نقش‌آفرینی مؤثر خود، حماسه و حماسه‌هایی خلق کنند.

مطالب مرتبط
captcha