اعطای مدرک قرائت قرآن توسط مؤسسه لیلة‌‌القدر نور تهران
کد خبر: 1368377
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵

اعطای مدرک قرائت قرآن توسط مؤسسه لیلة‌‌القدر نور تهران

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: به‌همت مؤسسه لیلة‌القدر نور تهران به برترین‌ها در رشته روخوانی و صحت قرائت نماز گواهینامه اعطا شد.

فاطمه عبدالرحیمی، مدیرمسئول مؤسسه لیلة‌القدر نور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با اعطای مدارک به قرآن‌آموزان، گفت: به‌همت مؤسسه لیلة‌القدر نور به برترین‌ها در رشته روخوانی و صحت قرائت نماز گواهینامه اعطا شد و این گواهینامه‌ها از سوی اداره تبلیغات اسلامی اعطا شده است.

وی اظهار کرد: این گواهینامه‌ها طی آزمونی که روز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه با حضور هشت نفر در رشته قرائت قرآن و چهار نفر در رشته صحت قرائت نماز برگزار شد، به برترین‌ها اعطا شد.

عبدالرحیمی عنوان کرد: همچنین این مؤسسه قرآنی اقدام به ارائه مشاوره قرآنی در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی کرده است و روز چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سه نفر از بازدیدکنندگان از مشاوره‌های قرآنی این مرکز بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: به سه نفر از بازدیدکنندگان از نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی در رشته روخوانی سطح 2 قرآن نیز در روز پنجشنبه 10 بهمن‌ماه گواهینامه اعطا شد.

عبدالرحیمی تصریح کرد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی می‌توانند با شرکت در آزمون حضوری در رشته‌های فصیح‌خوانی، قرائت سطح 4، حفظ دانش‌آموزی از جزء 29 و 30 با کسب حد نصاب نمره قبولی، از سوی این مؤسسه قرآنی، گواهینامه دریافت کنند.

مدیرمسئول مؤسسه لیلة‌القدر نور خاطرنشان کرد: اهدای یادمان و دیگر فراض‌هایی که در معرض دید بازدیدکنندگان است، از جمله قرآن، نرم‌افزارهای قرآنی، کتاب و تندیس‌های قرآنی از جمله فعالیت‌های این مؤسسه در دومین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی است.

مطالب مرتبط
captcha