طراحی تندیس قرآنی توسط مؤسسه لیله‌القدر نور
کد خبر: 1367777
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
عبدالرحیمی خبر داد:

طراحی تندیس قرآنی توسط مؤسسه لیله‌القدر نور

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل مؤسسه لیله‌القدر نور با حضور در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی اقدام به طراحی تندیس قرآنی ویژه مؤسسات و نهادهای مردمی کرده است.


فاطمه عبدالرحیمی، مدیرعامل مؤسسه لیله‌القدر نور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با برنامه‌های اجرایی این مؤسسه در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی اظهار کرد: همزمان با برپایی دومین نمایشگاه کشوری دستاوردهای مؤسسات قرآنی، مؤسسه لیله‌القدر نور به اجرای برنامه می‌پردازد.



وی به اهم برنامه‌های اجرایی مؤسسه لیلةالقدر نور در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات اشاره و تصریح کرد: مشاوره قرآنی، آزمون حضوری در رشته‌های فصیح‌خوانی، روخوانی، صحت در نماز، قرائت سطح 4، حفظ دانش‌آموزی از جزء 29 و 30، ثبت نام دوره‌های تربیت مربی قرآن، نرم‌افزارهای دینی و انتشار کتاب، از جمله برنامه‌های این مرکز قرآنی است.



عرضه مکتوبات قرآنی توسط مؤسسه لیله‌القدر نور



این مدرس قرآن با بیان اینکه مؤسسه لیله‌القدر نور دارای محصولات قرآنی در نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات است، گفت: در این نمایشگاه کتاب‌هایی همچون نماز، اخلاق، احادیث ائمه(ع)، سیره نبوی(ص)، تاریخ انبیاء، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.



مسئول غرفه مؤسسه لیله‌القدر نور در دومین نمایشگاه دستاوردهای مؤسسات قرآنی عنوان کرد: همچنین برای خردسالان نرم‌افزار قرآنی و کتاب‌های آموزش قرآن به زبان کودکانه در این نمایشگاه ارائه می‌شود.



عبدالرحیمی در رابطه با طراحی تندیس قرآنی توسط مؤسسه لیله‌القدر نور اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مؤسسه لیله‌القدر نور، طراحی تندیس قرآنی است که مؤسسات می‌توانند با ارائه الگویی به این مرکز، از تندیسی قرآنی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه طراحی این تندیس قرآنی می‌توانند با شماره تلفن 09191145747 یا 0936501025 تماس حاصل کنند؛ همچنین برای مشاهده از محصولات این مؤسسه تا 20 بهمن‌ماه فرصت دارند طی ساعت 9 ـ 19 به مجتمع فرهنگی 13 آبان مراجعه کنند.

مطالب مرتبط
captcha