
به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، نمایندگی امامزاده هلال بن علی(ع) صبح روز 22 بهمن بار دیگر هم زمان با سیوپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم انقلابی و متدین آران و بیدگل با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن با آرمانهای انقلاب و نظام تجدید میثاق کردند و با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی اظهارات اخیر دشمنان را قاطعانه پاسخ دادند.
در حالی که بیش 35 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی می گذرد، هر ساله در سالروز این پیروزی شکوهمند مردم آران و بیدگل از چندین مبدا از جمله آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) به سمت میدان شهدای این شهر آمده و با حضور گسترده این پیروزی را جشن میگیرند.