به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاعرسانی «globalmic»، این همایش به همت دانشگاه علوم مالزی و دانشگاه قطر و با حضور اساتید و متخصصان بازاریابی و بازرگانی اسلامی از سراسر جهان برگزار خواهد شد.
بازاریابی اسلامی، برندسازی اسلامی، مشتریان مسلمان، اخلاق کسبوکار اسلامی، گردشگری اسلامی، بازارهای الکترونیکی اسلامی، داد و ستد با بازارهای اسلامی، رسانههای اسلامی و ارتباطات و پوشاک و منسوجات اسلامی از جمله موضوعات مورد بحث در این همایش خواهد بود.
اسلام و بازرگانی، مدیریت زکات، حسابرسی و مالی اسلامی، اقتصاد اسلامی، آموزش بازرگانی اسلامی، نوآوری اجتماعی و بازاریابی اسلامی، کارآفرینی اسلامی و روشهای تحقیق نزد اساتید مسلمان از دیگر موضوعات این همایش بینالمللی است.
مقالات برتر این همایش در نشریات بینالمللی به چاپ خواهند رسید.
در حاشیه این همایش، نخستین گردهمایی دانشجویان دکترای اقتصاد و بازاریابی اسلامی برگزار میشود. در این گردهمایی دانشجویان مقطع دکترا فرصت مناسبی را برای بحث و بررسی رسالههای خود با اساتید برجسته و دیگر دانشجویان پیدا خواهند کرد.
همچنین کارگاههای آموزشی تخصصی در زمینه بازاریابی اسلامی در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.
دورههای قبلی این همایش سالیانه به ترتیب در دبی، ابوظبی، قاهره و استانبول برگزار شده است.