نشست علمی «تقریری نوین از برهان وجودی» برگزار می‌شود
کد خبر: 1378890
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۳
حجت الاسلام علی شیروانی:

نشست علمی «تقریری نوین از برهان وجودی» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی «تقریری نوین از برهان وجودی» را که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیروانی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نشست علمی «تقریری نوین از برهان وجودی» را در روز پنج شنبه ۸ اسفندماه برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این نشست، ارائه تقریری جدید از برهان وجودی براساس مبانی معرفت‌شناختی و هستی‌شناختی علامه طباطبائی ذکر شده است.
بر اساس این گزارش، مروری بر تقریرهای برهان وجودی، نسبت برهان صدیقین با برهان وجودی، روایت علامه طباطبائی از برهان صدیقین و نسبت آن با برهان وجودی و تقریری جدید از برهان وجودی از محورهای اصلی این نشست علمی است که توسط حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیروانی، دانشیار گروه فلسفه و کلام پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه خواهد شد.
همچنین محمد جعفری، عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی «ره» به عنوان دبیر در این نشست حضور دارد. نشست علمی یاد شده روز پنج شنبه ۸ اسفند از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در سالن اجتماعات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه واقع در پردیسان، بلوار دانشگاه برگزار می‌شود و شرکت کلیه علاقه‌مندان در آن آزاد است.

captcha