معلمان اطلاعات خود در خصوص فرقه‌‌های انحرافی را ارتقاء دهند
کد خبر: 1381178
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴
حجت‌الاسلام گراوند:

معلمان اطلاعات خود در خصوص فرقه‌‌های انحرافی را ارتقاء دهند

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی کوهدشت اظهار کرد: معلمان اطلاعات خود در خصوص فرقه‌های انحرافی و ضاله و نیز شناخت نیات شوم دشمن را ارتقاء بخشیده و دانش‌آموزان را با احکام دین اسلام و مذهب تشیع آشنا کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام  محمدجواد گراوند، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت جمعه، نهم اسفند در کارگاه آموزشی فرق و نحله‌های انحرافی که با حضور مربیان، مبلغان و اساتید دانشگاه‌ها در محل کانون بانوان فرمانداری شهرستان کوهدشت برگزار شد، گفت: هجمه‌های وسیع دشمنان ایران اسلامی و شیعیان، پس از ناکامی در نبرد نظامی در هشت سال دفاع مقدس به موضوع تخریب بنیان‌های اعتقادی و جنگ نرم معطوف شده است.
وی افزود: دشمن هیچ‌گاه دست از توطئه علیه ملت ایران نکشیده و همواره در صدد صدمه زدن به ملت بزرگ ایران بوده و در این راستا مربیان و معلمان باید با مطالعات مداوم در این زمینه و به روزرسانی اطلاعات خود و نیز شناخت نیات شوم دشمن جوانان و نوجوانان را با احکام نجات‌بخش دین مبین اسلام و مذهب پویا و انسان‌ساز تشیع آشنا کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت بر لزوم برطرف‌ساختن شبهات و مبارزه با فرقه‌های انحرافی توسط روحانیت تأکید کرد و گفت: بالاترین وظیفه روحانیت، تبلیغ دین است و باید احکام خدا را به آحاد مردم رساند و به‌دنبال برطرف کردن شبهات و مبارزه با فرقه‌ها نحله‌های انحرافی بود و جوانان را از آثار بد و شوم این‌گونه فرقه‌ها آشنا کرد.
وی تصریح کرد: باید هر جایی که نیاز تبلیغی وجود دارد به آن پاسخ داده شود و عرصه‌های تبلیغی خالی نماند زیرا انسان‌ در برابر خداوند تبارک و تعالی مسئول است و باید آنچه را که خداوند فرموده جامه‌ عمل بپوشاند و در راه مبارزه با انحرافات قدم بردارد.
گراوند با بیان اینکه فرقه‌های انحرافی به‌عنوان معضلات دینی تأثیرات ناروایی را بر قشر جوان جامعه گذاشته، اضافه کرد: امروز هر آنچه موفقیت در جامعه وجود دارد به‌دلیل تبلیغ دین است، افراد فراوانی در راه تبلیغ دین عمرشان را صرف کرده و به مبارزه با انحرافات پرداخته‌اند اما این تلاش‌ها همچنان اندک است زیرا کار در عرصه تبلیغ دینی نیاز به فعالیت و همکاری همگانی دارد تا معارف اهل بیت(ع) برای همیشه ماندگار شود.
وی در پایان سخنان خود گفت: در بسیاری موارد گرویدن افراد به این فرقه‌ها و نحله‌های انحرافی به جهت جاهلی و نادانی افراد است که خود زمینه آسیب‌ها و تهدیدات بیشتری برای آن‌ها می‌شود بنابراین باید با برگزاری کارگاه‌ها و همایش‌ها آحاد مختلف مردم به‌خصوص جوانان را با این تهدیدها آشنا کرد.

captcha