راهبردهای قاطع جهت استفاده از منابع دینی برای رفع شبهه وهابیون استفاده شود
کد خبر: 1399270
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
منتخب مردم فارس در مجلس خبرگان:

راهبردهای قاطع جهت استفاده از منابع دینی برای رفع شبهه وهابیون استفاده شود

گروه اجتماعی: باید با استراتژی قاطع، منابع دینی را در اختیار آینده‌سازان کشورمان قرار دهیم تا کمترین میزان شبهه را در جوانان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، آیت‌الله سیدعلی‌اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) عصر پنج‌شنبه، 4 اردیبهشت در دیدار با مدیران و متولیان سازمان حج و زیارت با بیان ایجاد شبهات وهابیون در خصوص شیعیان ابراز کرد: جوانان ایرانی ذهن وسیعی دارند که دشمنان می‌خواهند مورد سوء استفاده قرار دهند.
وی تأکید کرد: باید با استراتژی قاطع، منابع قوی معنوی و دینی را در اختیار آینده‌سازان کشورمان قرار دهیم تا کمترین میزان شبهه را در جوانان داشته باشیم.
آیت‌الله دستغیب گفت: ایجاد کاروان‌های ارشاد، سلسله جریان‌های شیعه‌شناسی به‌صورت مدون، اعزام مبلغان مجرب، انتشار نشریه و تهیه فیلم، توجه ویژه به فضای سایبری از جمله برنامه‌هایی است که می‌توان اذهان جوانان را از این شبهات محفوظ نگه داشت.

عزیمت زائران بیت‌الله‌الحرام و عتبات عالیات از آستان شاهچراغ(ع)
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در ادامه گفت: شرایط لازم برای آموزش و توجیه زائران خانه خدا و زائران عتبات عالیات در حرم احمدبن موسی شاهچراغ(ع) فراهم شده است و از این پس زائران می‌توانند قبل از عزیمت در این کلاس‌ها شرکت کنند.
وی افزود: روحانیان و کارشناسان مجرب مذهبی قبل از تشرف زائران با برگزاری کلاس‌های آموزش مناسک حج و دیگر آداب زیارت حرم‌های مطهر عتبات  زائران را برای انجام هرچه بهتر و بهره بردن از این سفرهای معنوی آماده کنند.
آیت‌الله دستغیب ابراز امیدواری کرد: با استقبال زائران در کلاس‌های یاد شده با شکوه خاصی برگزارشود و شرکت‌کنندگان بهره‌های لازم را از این کلاس‌ها ببرند.

captcha