اعلام فراخوان چهارمین دوره آموزشی شاعران جوان انقلاب اسلامی
کد خبر: 1417839
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

اعلام فراخوان چهارمین دوره آموزشی شاعران جوان انقلاب اسلامی

گروه ادب: چهارمین دوره آموزشی شاعران جوان انقلاب اسلامی(آفتابگردان‌ها) توسط مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب اعلام فراخوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دفتر شعر مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب همه ساله در راستای پویایی شعر جوان و زمینه‌سازی رویش نسل جدید شاعران انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی سالانه شاعران جوان انقلاب اسلامی (آفتابگردان‌ها) می‏‌کند.

هر سال پس از استعدادیابی از سراسر کشور ده‌ها شاعر جوان و مستعد شناسایی شده و به عضویت دوره درمی‏‌آیند. امسال هم شهرستان ادب، ضمن اعلام فراخوان چهارمین دوره آموزشی سالانه شاعران جوان انقلاب اسلامی، از داوطلبان می‌خواهد با توجه به شرایط ذکر شده در فراخوان، تا آبان‎ماه سال جاری آثار خود را برای دبیرخانه دوره آموزشی ارسال کنند.

براساس این فراخوان، از جمع داوطلبان عضویت، کسانی انتخاب خواهند شد که از نظر داوران توان و استعداد بیشتری برای حضور در این دوره دارند. فرم درخواست عضویت به این فراخوان ضمیمه شده است که تکمیل و ارسال آن برای دبیرخانه الزامی است و نتایج فراخوان پس از دو مرحله داوری در دی‎ماه سال جاری اعلام خواهد شد و دوره نیز از  بهمن‌ماه به صورت رسمی آغاز می‎شود.

شرکت در اردوهای چندروزه آموزشی ادبی- فرهنگی با حضور شاعران و استادان مطرح، مشاوره ادبی و نقد شعر اعضاء توسط شاعران مطرح به صورت تلفنی و حضوری در طول سال، نقد مکتوب شعر اعضاء در طول سال توسط شاعران، ارائه سیر مطالعاتی و اهداء بیش از ۲٠ عنوان کتاب در طول سال، زمینه‌سازی تعامل اعضاء با شاعران مطرح امروز، انتشار آثار برتر اعضاء در فضای مجازی و مجلات معتبر و زمینه‌سازی برای انتشار مجموعه شعر اعضاء برتر از امتیازات این دوره آموزشی محسوب می‌‌شود.

گفتنی است که علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فرم فراخوان و شرایط عضویت و ارسال آثار اینجا کلیک کنید.

captcha