اسراییل به دنبال نسل‎کشی در فلسطین است
کد خبر: 1434609
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۱
امام جمعه موقت قم:

اسراییل به دنبال نسل‎کشی در فلسطین است

گروه اجتماعی: حجت‎الاسلام سیدمحمد سعیدی هدف از کودک‎کشی در غزه را جلوگیری از رشد سریع جمعیت مسلمانان دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، امام جمعه موقت قم صبح امروز 7 مرداد در خطبه نخست نماز عید سعید فطر در حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اهمیت رعایت تقوا در زندگی گفت: ماه رمضان ماه اتصال به خداست که در این ماه در سی روز رشد و کمال قابل توجهی در روح انسان بوجود می‎آید.
وی افزود: در این ماه شب‎های قدر نور افشانی می‏‌کند که برتر از هزار ماه است؛ همه ما در این ماه در سر سفره کریمانه و به قول پیامبر در ضیافت الهی حاضر شدیم و امیدواریم که همه از این خوان رحمت بیشترین بهره را برده باشیم.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) یادآورشد: شرط اصلی قبول عبادت، عبودیت است؛ عاملی که شیطان از آن محروم بود؛ انسان در هر نماز به این مسئله یعنی اهمیت عبودیت شهادت می‏‌دهد.
وی گفت: عید سعید فطر از مهمترین اعیاد اسلامی است که عید عبادت و عبدیت است؛ این عید به همین مناسبت، افتخاری بی‎کران برای مسلمانان به شمار می‏‎رود.
امام جمعه موقت قم تصریح کرد: آنچه که باعث رشد و ترقی انسان در این دنیا می‏‎شود، عنصر و عامل مهم مبارزه جدی با هوای نفس است؛ پاداش این مبارزه هم چیزی جز بهشت نیست.
وی افزود: روزه‎داران در این ماه تجربه معنوی بسیار گران‎بهایی داشتند که باید همگی این تجربه عظیم را به مدت یک سال تا رمضان بعدی در وجود خود نگاه دارند.
امام جمعه موقت قم با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد: بسیاری سعی می‎کنند مسئله قدس را مسئله‌ای تمام شده برای صهیونیست‌ها بدانند که به هیچ عنوان چنین نیست.
وی گفت: اهداف بلند مدت استکبار جهانی برای استقرار این حکومت جعلی و غاصب هنوز تامین نشده است؛ زیرا آنها به به دنبال گسترش غصب و در برگیری بیشتر کشورهای منطقه هستند.
سعیدی اظهارکرد: صهیونیست‎ها با درک رشد سریع مسلمانان فلسطینی از یهودیان مهاجر به دنبال نسل کشی در این سرزمین هستند و این نقشه کثیف را با کشتن زنان و کودکان پیش می‎برند.
وی گفت:  از جمله ابزارهای مهم صهیونیست‎ها در این پروژه کثیف، ایجاد جریان‌های تکفیری و داعشی در کشورهایی است که ترس مقاومت از آنها حس می‎‏شد.
سعیدی با اشاره با اهمیت مبارزه با رشد غده سرطانی صهیونیستی از سوی مسلمانان یادآورشد: اگر بخواهیم به این هدف مهم برسیم قطعا طی این مسیر جز با وحدت مسلمانان امکان‌پذیر نخواهد بود.

captcha