
جمال گلی، تهیهکننده سریال «39 هفته»، در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) این سریال 7 قسمتی، آخرین مراحل فیلمبرداری را در حال گذراندن است و از ابتدای هفته دفاع مقدس هر شب روی آنتن خواهد رفت. این کار به طور همزمان در حال تدوین و مونتاژ است. مرتضی احمدی هرندی کارگردانی و احمد رفیعزاده نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد.
وی افزود: این سریال داستان زوج جوانی را روایت میکند که شوهر بعد از یک ماه از عروسی، عازم جبهههای جنگ میشود. همسر این رزمنده در انتظار وی به سر میبرد تا اینکه اولین نامه به دستش رسیده و اتفاقات جدیدی رخ میدهد.
این سریال در تهران و شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین رفته است. در ضمن داریوش کاردان، مجید مظفری، مریم معصومی، امین ایمانی، مجید واشقانی، اصغر نقیزاده، فرجالله گلسفیدی و... در این کار نقشآفرینی کردهاند.
این سریال دفاع مقدسی به مدت هفت شب در هفته دفاع مقدس از شبکه تهران پخش خواهد شد.
عوامل این سریال عبارتند از:
تهیه کننده: جمال گلی، کارگردان: مرتضی احمدی هرندی، نویسنده: احمد رفیعزاده، مجری طرح: سید جمالالدین موسوی مشهدی، جانشین تهیهکننده: سیمین صحرانورد، مدیر تولید: فریبا ساداتخلیلی، جانشین تولید: سعید اردستانی، مدیر تدارکات: محمد عزتخانی، دستیاران تدارکات: دانیال داورزنی و جواد راهزانی، مدیر تصویربرداری: شهرام نجاریان، دستیار اول تصویربردار: حمید حسنزاده، مدیر صدابرداری: محمد شاهوردی، دستیار صدابردار: آرش نجفیان، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، طراح مدیر صحنه: فرزاد فرهادی، گریم: محسن دارسنج، مجریان: فرنوش رضایی، الناز بخشیان و پیمان کریمی، تدوین: میلاد مظاهری، دستیار موسیقی: رضا خسروی، دستیار اول کارگردان و برنامهریز: مسعود حقی، دستیار تهیهکننده: ایمان اسماعیلپور، دستیار تولید:علی صحرانورد، پیشتیبانی فنی: رضا شاهبین.