اعزام جانبازان ۷۰ درصد خراسان رضوی به حج تمتع
کد خبر: 1452674
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
حسینی عنوان کرد:

اعزام جانبازان ۷۰ درصد خراسان رضوی به حج تمتع

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از اعزام ۹ تن از جانبازان ۷۰ درصدی این استان به حج تمتع امسال خبر داد.

سید‌مجید حسینی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی از اعزام 9 تن از جانبازان 70 درصدی خراسان رضوی به حج تمتع امسال خبر داد و گفت: این جانبازان به اتفاق همسران خود و یک همراه برای اعمال حج تمتع 93 به سرزمین حجاز سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه مراسم بدرقه از این جانبازان روز پنجشنبه، 27 شهریورماه در مشهد برگزار شد، ابراز کرد: این افراد از تهران عازم مکه مکرمه شدند.

وی بیان کرد: این تعداد از دارندگان فیش تمتع سال‌های قبل هستند که با تشریفات ویژه CIP و با بدرقه مسئولان بنیاد شهید و استانداری به عربستان سفر کردند.

حسینی ابراز کرد: با توجه به دستورالعمل‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، تاکنون 368 نفر از خانواده شهدا و ایثارگران سراسر استان با اعطای سهمیه، خارج از نوبت جزو زائران حج تمتع سال 93 قرار گرفته‌اند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی یادآور شد: در کاروان ویژه حج جانبازان، امکانات پزشکی با حضور پزشکان متخصص فراهم است و در صورت نیاز در خدمت جانبازان سرافراز میهن اسلامی قرار می‌گیرد.

captcha