مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کبودرآهنگ برگزار شد
کد خبر: 1471041
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کبودرآهنگ برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ از برگزاری مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، حجت‌الاسلام ابوذر عباسی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ شنبه، 17 آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سی و هفتمین دوره مسابقات قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم در دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 سال در این شهرستان در نیمه دوم آبان در مرحله شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات ویژه خواهران و برادران در امامزاده ذوالفقار(ع) برای برادران و حسینیه حضرت امام خمینی‌(ره) برای خواهران با شرکت حدود 300 نفر از علاقمندان امور قرآنی و حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودرآهنگ اظهار کرد: برگزیدگان این دوره از مسابقات به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند که مرحله استانی این مسابقات نیز آینده نزدیک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباسی بیان کرد: مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه باعث شده که همه استعدادهای قرآنی در سراسر کشور و حتی روستاهای کوچک نیز بتوانند استعداد قرآنی خود را به بوته آزمایش بگذارند، همه افراد می‌تواند با ثبت‌ نام در این مسابقات و طی مراحل آن حتی به مراحل بین‌المللی نیز راه پیدا کنند.

captcha