%%%%%%%%%%%%% بسيج اساتيد نماد همگرايی و اعتقاد به نظام اسلامی است
کد خبر: 2574492
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸

%%%%%%%%%%%%% بسيج اساتيد نماد همگرايی و اعتقاد به نظام اسلامی است

گروه انديشه: مسئول بسيج اساتيد سمنان حضور سراسری بسيج اساتيد در نشستی ملی در سطح كشور و گاه در بخش بين المللی را نماد همگرايی و اعتقاد به نظام اسلامی دانست و افزود: بسيج بايد در تصميم گيری هاي مرتبط با تمام فعاليت های خرد و كلان جامعه حضور موثری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، به نقل از ستاد اطلاع رسانی چهاردهمين همايش اساتيد بسيجی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی و پژوهشی سراسر كشور، دكتر سيف الله سعدالدين، مسئول بسيج اساتيد سمنان به موفقيت های سلسله همايش هاي بسيج اساتيد اشاره و عنوان كرد: حضور سراسری بسيج اساتيد در نشستی ملی در سطح كشور و گاه در بخش بين المللی، نماد همگرايی و اعتقاد به نظام اسلامی است.
وي بسيج را حاصل ايده و انديشه امام راحل(ره) دانست و بيان كرد: مجموعه نيروی عظيم مردمی بسيج، حاصل پيروزی انقلاب اسلامی است و در تمام صحنه ها با همت كارها را به سرانجام رسانده است.
سعدالدين تحقق دانشگاه اسلامی را يكی از اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلام ايران دانست و تصريح كرد: تشكيل دانشگاه اسلامی كه با تفكر و منشور سياسی بسيج همسويی دارد، توسط اساتيد بسيجی به عنوان آموزگاران آموزه های اسلام در دانشگاه ها، كه فعاليت های محوری و كليدی در عملياتی شدن اين امر مهم خواهند داشت، محقق می شود.
رئيس پارك علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به اينكه بسيج به دليل جايگاه خود در سطح جامعه در مسايل اجتماعی و فرهنگی به خوبی عمل كرده است، گفت: بسيج اساتيد با ورود به اموری از نظام كه مغفول مانده، توانسته است اين فعاليت ها را براساس تخصص خود در مراكز آموزشی به اقداماتی عملياتی تبديل كند.
وي با بيان اينكه بسيج بايد در تصميم گيری هاي مرتبط با تمام فعاليت های خرد و كلان جامعه حضور موثری داشته باشد، خاطر نشان كرد: بسيج اساتيد به اين دليل كه در بيشتر دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی حضور فعالی دارد، می تواند به عنوان زنجيره آموزش در زمينه علوم مختلف ديگر اساتيد را كه عضو سازمان بسيج اساتيد نیستند، را با اين زنجيره علمی و فرهنگی همراه سازند.
مسئول بسيج اساتيد سمنان تاكيد كرد: اساتيد بسيجی به عنوان مديران ارزشی جامعه، ابتدا به طرح ايده های خود پرداخته و با تبيين نقاط قوت و ضعف اين ايده ها در طول برگزاری همايش، آنها را به راهكارهای عملياتی تبديل كرده و در جهت دخالت در تصميم گيری ها در سطح مديريت كشور، در اختيار مسئولان نظام قرار می دهند.
وی بيان كرد: از ديگر مواردی كه در همايش ساليانه بسيج اساتيد كشور مورد بررسی قرار می گيرد، پرداختن به مسائل موردنظر مقام معظم رهبری است كه با توجه به شعار سال، بسيج اساتيد در همايش امسال، به بحث حماسه سياسی و تحقق حماسه اقتصادی خواهد پرداخت.
captcha