کد خبر: 2581871
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۲

مدرسه خيرساز در شيراز افتتاح شد

گروه اجتماعی: در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی استان فارس كه به‌مناسبت هفته دولت برگزار شده بود، يك باب مدرسه خيرساز با اعتبار 7 ميليارد ريال با حضور استاندار فارس در شيراز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، در حاشيه افتتاح پروژه‌های عمرانی استان فارس كه به‌مناسبت هفته دولت برگزار شده بود سه‌شنبه، 5 شهريورماه يك باب مدرسه خيرساز با حضور استاندار فارس در شيراز افتتاح شد.
اين آموزشگاه كه با اعتبار هفت ميليارد ريال در زمينی به مساحت چهار هزار متر مربع احداث شده است، دارای يك هزار و 450 متر مربع زيربنا و 12 باب كلاس می‌باشد كه برای ساخت آن محمود و عبدالرسول همايونی، با اداره‌كل نوسازی مدارس فارس مشاركت داشته‌اند.
حسين‌صادق‌عابدين، استاندار فارس در مراسم افتتاح اين آموزشگاه گفت: فارس به‌دليل وجود خيران در كشور پرآوازه است و بايد به مردم اين استان به‌دليل وجود اين خيران تبريك گفت.
وی، احداث مراكز آموزشی را حسنه‌ای ماندگار برشمرد و افزود: پرورش دانش‌آموزان متعدد در اين مراكز آموزشی موجب خدمات گسترده با جامعه می‌شود.
captcha