به گزارش خبرگزاری بينالمللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، يه خانمی اينجا منتظر تماس شماست زل زدم به صفحه گوشی با تعجب به شماره نگاه كردم آخه كی می تونست منتظر من باشه ؟اين قدر سرمو شلوغ كرده بود م كه روز ماه از دست رفته بود بدون توجه به پيش شمارهش، شماره گرفتم بوق خورد چند لحظه بعد صدای از آن طرف آمد شما با آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)تماس گرفتهايد بعض كردم انتظار هركسی رو داشتم الا... دوباره پيام نگاه كردم اينجايه خانمی منتظر تماس شماست يه نفر منتظرته يه نفر روز ميلادش می خواد بهت نظر كنه ميخواد بهت هديه بده، منتظر كه تو بری پيشش، بری پيششو دردلات و بهش بگی،غصه هات و مشكلاتو ........ تا اون به خاطر روز ميلادش، به بركت وجودش به تو هديه بده انگار لبخند بنده های خدا برای اهل البيت رسول خدا شيرين ترين و بهترين هديه ای خدامی تونه به اين برترين بندگانش اهدا كنه. مهم نيست تو شيعه باشی يا هر مذهب و دين ديگه مهم اين كه دلت گره بزنی به ضريحش
لسَّلامُ عَلَیْك ِ يابِنْتَ رَسوُل ِ اللّه ِ،اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ يابِنْتَ فاطِمَةَ وَ خَديجَةَ ، اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ يابِنْتَ اَمير ِ الْمُؤْمِنينَ ،اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ يابِنْتَ الْحَسَن ِ وَ الْحُسَیْن ِ اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ يابِنْتَ وَلِىِّ اللّه ِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ يا اُخْتَ وَلِىِّ اللّه ِ، اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ يا عَمَّةَ وَلِىِّ اللّه ِ ، اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ يابِنْتَ موُسَى بْن ِ جَعْفَر ، وَ رَحْمَةُ اللّه ِ وَ بَرَكاتُهُ. اَلسَّلامُ عَلَیْك ِ، عَرَّفَ اللّهُ بَیْنَنا وَ بَیْنَكُمْ الْجَنَّة ِ، وَ حَشَرَنا فى زُمْرَتِكُمْ، وَ أَوَرَدْنا
حالا كه هيچی مهم نيست حالا كه ايشان اين همه بزرگوارن، كبوتر دلتو پر بده سمت حرمش نمی دونم ، نمی دونم شما كجا اين كره خاكی هستيد اما اينو ميدونم از هر جا اين كره خاكی كه باشيد فقط ، فقط لازمه دل بدی به دلش فقط لازمه كبوتر دلت بشينه روی گنبد طلاش.....
بانوی من،نميدونم چرا وقتی ميگم گنبد طلا دلم ميگيره ، دلم ميگيرو مرغ دلم پر ميكشه مدينه و قبرستان بقيع و چند تا قبر بی نام نشون. همون قبرها بی نام نشون كه با همه غربتشون بازم از دست دشمن در امان نيستند.
يادكوچه نديد مدينه می افتم، ياد يه صورت سيلی خورده، ياد يه درشكسته وسوخته، ياد گل ياس، بانوی من ميگن شما و برادرتون غريبيد ميگن غريب الغربا اما اين غربی کجاو آن غريبی كجا
خانم من سروم مولای من بانو من با دست های خالی امديم با كوله باری از گناه . نه اين كه فكر كنی گستاخم پرو كه با اين همه گناه بازهم آمده ام نه آمدم چون نگفتی گناهكار نيايد چون ميدانم كه شما خواهر همان برادريد مرغ پركشيد دوباره سمت حرمتان اما عقب ايستاد اين مرغك دلم شرمسار است از اين همه گناه ايستاده شايد كه شما ازاين راه دور از كنار حرم مطهر برادرتان در روز عزيز نظر به ما بينداز
بانوی من امروز مشهدرضا غرق نور و شاديست همه آمده اند اينجا تا به عزيز برادرتان اين روز بزرگ را تبريك بگويد و عزيز برادرتان به مناسبت اين روز بزرگ به زائرانش هديه ميدهد و همه به شوق اين روز آمده اينجا
اينجا مشهد الرضاست اينجا قلب تپنده ايران است ، نه اينجا اين روزها قلب تپنده تمام دنياست اينجا دل شكسته می خرند اينجا اشكها مثل درُ قيمتی اند
اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتكَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّيق الشَّهيد صَلَوةَ كثيرَةً تامَةً زاكیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه كافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْليائِكَ.
آقاجون ميگن شما خواهر تون خيلی دوست داريد پس به اين روزهای عزيز ما روكه با دستهای خالی و كوله باری از گناه پيشتون اومد دست خالی برمون نگردونيد آقا جون خيلی ها دلشون ميخواست اين روزا اينجا بودند به شما اين روز تبريك ميگفتن از شما عيدی ميگرفتن اما نمی تونن آقا جون اين روزا شيعه كشی يه افتخار شده آقا جون اين روزا بچه كوچيك مياماری فقط به جرم مسلمان بود ميسوزنن آقاجون خيلی تنهايم خيلی شمارو به اين روزای عزيز از تون ميخوايم كه از خدا بخواين كه ظهور سرورعالميان را نزديك بفرمايند
اگر عاشقانه هوادار ياری/اگر مخلصانه گرفتار ياری/اگر آبرو ميگذاری به پايش/يقينا يقينا خريدار ياری/بگو چند جمعه گذشتی ز خوابت؟/چه اندازه در ندبه ها زاری يابی؟/به شانه كشيدی غم سينه اش را؟/و يا چون بقيه تو سربار ياری/اگر يك نفر را به او وصل كردی/برای سپاهش تو سردار ياری/به گريه شبی را سحر كردی يا نه؟/چه مقدار بی تاب و بيمار ياری؟/دل آشفته بودن دليل كمی نيست/اگر بی قراری بدان يار ياری/و پايان اين بی قراری بهشت است/بهشتی كه سرخوش ز ديدار ياری
اگه توی اين چند روز دلتون لرزيد و اشكتون لغزيده ما رو هم از دعای خيرتون بی نصيب نذاريد
نفيسه سليمانيان