کد خبر: 2585695
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸

مسابقات طراحی گرافيكی «دهه كرامت» برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: به‌مناسبت فرا‌رسيدن ايام مبارك دهه كرامت، به‌ همت حوزه مديريت فناوری اطلاعات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)، مسابقه طراحی گرافيكی با موضوع «دهه كرامت» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، به‌مناسبت بزرگداشت دهه پرفضيلت كرامت، حوزه مديريت فناوری اطلاعات آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)، مسابقه طراحی گرافيكی با موضوع ‌دهه كرامت‌ برگزار می‌كند.
علاقه‌مندان به شركت در اين مسابقه می‌توانند طرح‌های گرافيكی خود را كه تلفيقی از تصاوير حرمين مطهر حضرت امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) و يا به‌صورت خط نگاره‌های خلاقانه باشد، در فرمت‌های متداول عكس و ترجيحاً به‌صورت لايه باز با وضوح حداقل‌ dpi ٣٠٠ به همراه مشخصات كامل خود، حداكثر تا 26 شهريورماه به دبيرخانه مسابقه به نشانی شيراز، حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، رواق فرهنگی، دفتر پايگاه اطلاع‌رسانی، تحويل يا از طريق ايميل به نشانیinfo@shahecheragh.ir ارسال كنند.
صاحبان آثار برتر در پايان دهه كرامت معرفی و ضمن برخورداری از هدايای ارزشمند، آثار آنان در نشريات حرم مطهر، چاپ و در توليدات فرهنگی آستان مقدس استفاده می‌شود.
captcha