کد خبر: 2588019
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۲

دوره تربيت‌ مربی قرآن‌پژوه در اردبيل برگزار شد

گروه فعاليت‌های قرآنی: به همت موسسه قرآنی تسنيم اردبيل، دوره تربيت مربی قرآن‌پژوه سه‌شنبه، 19شهريورماه در محل اين موسسه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه اردبيل، به‌منظور گسترش فرهنگ پژوهش‌های قرآنی، همگام با مفاهيم قرآن كريم و ايجاد توانايی تفكر و تدبر در آيات نورانی و بهره‌گيری از معارف انسان‌ساز و شناسايی نيروهای مستعد و توانمند در زمينه پژوهش‌های قرآن و همچنين آموزش نيروهای شناسايی شده در جهت ايجاد زمينه و انگيزه در راستای استمرار و تداوم دانش‌اندوزی در سطوح بالاتر، دوره تربيت مربی قرآن پژوه در اردبيل برگزار شد.
در اين دوره كتاب سيری در قرآن پژوهی و كتاب صرف و نحو تدريس و اين دوره با حضور 60 نفر در اردبيل برگزار شد.
captcha