آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه جامعةالمصطفي(ص) در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 2608642
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۲

آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه جامعةالمصطفي(ص) در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: همزمان با سراسر كشور، نهمين آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه جامعةالمصطفی(ص) العالمية مشهد به ترتيب 30 آبان‌ماه و 21 آذرماه در مشهد برگزار می‌شود.

مجتبی مهاجر، مسئول اداره قرآن و حديث جامعةالمصطفی(ص) العالمية مشهد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، گفت: همزمان با سراسر كشور، نهمين آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به ترتيب 30 آبان‌ماه و 21 آذرماه، در جامعةالمصطفی(ص) العالمية مشهد برگزار می‌شود.
وي با بيان اينكه اين آزمون به همت اداره كل قرآن و حديث معاونت فرهنگی ـ تربيتی جامعةالمصطفی(ص) العالمية برگزار می‌شود، گفت: نهمين آزمون سراسری حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در مقاطع 5، 10، 15 و 30 جزء ويژه حافظان جامعةالمصطفی(ص) العالمية در دو بخش كتبی حفظ قرآن و شفاهی نهج‌البلاغه است.
وی با اعلام زمان ثبت‌نام، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از تاريخ 24 مهرماه تا 25 آبان‌ماه جهت ثبت‌نام و حضور در آزمون به ادارات قرآن و حديث تمامی مدارس، مراكز و نمايندگی‌های جامعةالمصطفی(ص) مراجعه كنند.
مسئول اداره قرآن و حديث جامعةالمصطفی(ص) العالمية مشهد از زمان برگزاري آزمون خبر داد و تصريح كرد: آزمون كتبی حفظ قرآن و شفاهي نهج‌البلاغه به ترتيب پنجشنبه، 30 آبان‌ماه و 21 آذرماه ساعت 9 صبح در جامعةالمصطفی(ص) العالمية مشهد انجام خواهد شد.
مهاجر با بيان اينكه صدور گواهينامه معتبر و وصل شهريه يا تداوم شهريه ويژه حافظان از امتيازات اين آزمون به شمار می‌رود، تشويق و ترغيب طلاب به حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، حفظ و ارتقای سطح محفوظات طلاب و همچنين ايجاد انگيزه برای ديگر طلاب تا به حفظ و نهج‌البلاغه رو آورند را از جمله اهداف اين آزمون برشمرد.
captcha