تالار حافظ شیراز، میزبان مراسم بزرگداشت سالگرد تأسیس کانون‌های مساجد می‌شود
کد خبر: 2954367
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵

تالار حافظ شیراز، میزبان مراسم بزرگداشت سالگرد تأسیس کانون‌های مساجد می‌شود

گروه اجتماعی: مراسم بزرگداشت بیست و دومین سالگرد تأسیس کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد امروز در تالار حافظ شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، با عنایت به مصوبه 302 شورای عالی انقلاب فرهنگی، 18 اسفندماه به عنوان سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد نامیده شده که در تقویم ملی میهن اسلامی نیز به ثبت رسیده است و هر سال برنامه‌های ویژه‌ای به این مناسبت در سراسر کشور برگزار می‌شود.
در همین راستا مراسم بیست و دومین سالگرد تأسیس این کانون‌ها امروز، 18 اسفند از ساعت 15:30 در سالن سبز تالار حافظ شیراز برگزار خواهد شد.
در این مراسم علی محمد عظیمی، نماینده ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و بهزاد مریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس سخنرانی خواهند کرد.
اجرای برنامه‌های همخوانی و تواشیح و مداحی کاظم محمدی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(س) در رثای بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه‌های این مراسم است.
علاوه بر این از تابلو شعار سال کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیز که کاری از هنرمند عضو کانون حضرت قائم(عج) بیت‌الزهرا(س) شیراز است با عنوان «مسجد، جایگاه عبادت، پایگاه سیاست» رونمایی خواهد شد.
پایان‌بخش این مراسم نیز تقدیر از فعالان و نخبگان کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان فارس است که در طول سال جاری اقدامات فاخری را در این کانون‌ها عرضه داشتند.

captcha