شرکت 7000 نفر در مسابقات قرآنی در خراسان رضوی
کد خبر: 3055439
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
در سال ۹۳ صورت گرفت؛

شرکت 7000 نفر در مسابقات قرآنی در خراسان رضوی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی از برگزاری ۷۴ محفل اُنس با قرآن کریم و شرکت قریب به هفت هزار نفر در مسابقات قرآنی سال ۹۳ در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در مناسبت‌های ملی و مذهبی سال گذشته، دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با استفاده از ظرفیت ادارات و نمایندگی‌های تابعه و تشکل‌های قرآنی و با همکاری روحانیون در شهرها و روستاهای استان در راستای فضاسازی و گسترش فرهنگ حیاتبخش قرآن‌کریم، 74 محفل اُنس با قرآن کریم برگزار کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در این محافل 37 هزار نفر از مردم استان با حضور خود از برنامه‌های متنوع این جلسات بهره‌مند شدند، گفت: محافل انس با قرآن‌ کریم با اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی توسط قاریان ممتاز شهرستانی، حافظان، سخنرانان قرآنی و گروه‌های تواشیح و ... همراه بود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی تلاوت، تسنیم، نورالهدی و مائده گفت: در این مسابقات که در راستای ایجاد موقعیت و فضا برای تقویت معلومات قرآنی اقشار مختلف، ترویج فرهنگ مطالعه و تحقیق در بین مخاطبان قرآنی و آشنا کردن مردم با نکات کاربردی مفاهیم و تفسیر قرآن‌کریم برگزار شد، قریب به هفت هزار نفر شرکت کردند.

captcha