بررسی «اندیشه‌های امام‌(ره) در احیای تمدن اسلامی» در قرقیزستان
کد خبر: 3306987
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵

بررسی «اندیشه‌های امام‌(ره) در احیای تمدن اسلامی» در قرقیزستان

شعب خارجی: رایزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان و انجمن دوستی قرقیزستان و ایران، به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) نشست «بررسی اندیشه‌های امام راحل در توسعه اجتماعی و احیای تمدن اسلامی» را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، هم‌زمان با بیست‌وششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، نشست «بررسی اندیشه‌های امام خمینی(ره) در توسعه اجتماعی و احیای تمدن اسلامی» با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در قرقیزستان و انجمن دوستی قرقیزستان و ایران، 13 خرداد در آکادمی علوم جمهوری قرقیزستان برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان در این نشست که متشکل از اساتید مراکز علمی و دانشگاهی قرقیزستان و رؤسای برخی سازمان‌های فرهنگی این کشور خواهند بود، به بررسی موضوعاتی همچون  نقش حضرت  امام خمینی(ره ) در احیای تمدن اسلامی، تأثیر انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مسلمان، قلمرو احیاگری امام خمینی(ره)، دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و امام خمینی(ره)؛ فیلسوف و اندیشمند جهانی خواهند پرداخت.
همچنین در این نشست کتاب «امام خمینی(ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی» تألیف پروفسور آرموشف، رئیس پیشین دانشگاه محمود کاشغری قرقیزستان رونمایی می‌شود.

captcha