اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با ارائه ایده‌های نو برگزار شود
کد خبر: 3323698
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
سرابی بیان کرد:

اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) با ارائه ایده‌های نو برگزار شود

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره سیزدهم بین‌المللی امام رضا(ع) باید با بهره‌گیری از تجارب سال‌های گذشته و شناسایی نقاط ضعف و مثبت آن، با ایده‌های نو تلفیق شود تا بتواند اثربخشی بهتری را به همراه داشته باشد.

سید سعید سرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، بر اشاعه فرهنگ رضوی در ابعاد بین‌المللی می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: اشاعه فرهنگ رضوی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی این جشنواره شناخته شده است، از همین رو جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در سال جاری، می‌تواند در عرصه‌های مختلف به خصوص در ابعاد بین‌المللی، تأثیرگذاری بیشتر و بهتری را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نکات مثبت بسیاری در این جشنواره دیده می‌شود، اظهار کرد: یکی از مزیت‌های اصلی جشنواره سیزدهم، پیگیری تشکیل دبیرخانه امور برگزاری از سال گذشته بوده است که به نظر می‌رسد کمک شایانی به افزایش کیفیت این جشنواره در سال جاری دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، برگزاری جشنواره امام رضا(ع) را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جشنواره سیزدهم، فرایند بسیار خوبی را با محوریت استفاده از تجربیات سال‌های گذشته خود آغاز کرده است.

وی به پیگیری‌های مسئولان جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره و ابراز کرد: تشکیل ستاد هماهنگی برگزاری جشنواره در سال جاری، پس از گذشت یک هفته از برگزاری دوازدهمین جشنواره، نگاه عمیق مسئولان این حوزه را نشان می‌دهد.

سرابی برپایی مراسم اختتامیه با ایده‌های جدید را بسیار ضروری دانست و عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره سیزدهم باید با بهره‌گیری از تجارب سال‌های گذشته و شناسایی نقاط ضعف و مثبت آن، با ایده‌های نو تلفیق شود تا بتواند اثربخشی بهتری را به همراه داشته باشد.

وی افزود: کمیته‌های برگزاری جشنواره سیزدهم، توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) تشکیل شده است و در شرایط کنونی، جلسات مختلف آن‌ها هر هفته با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

captcha